starsailor.

torsdag(trosdaghihhhihih)är bajs ggr tusen! 8-4 i ett lååångt sträck. men sista lektionen är hemkunskap det är bäst det är alltid så mysigt på hemkunskaplektionen och gott så man får dom där sista energi jonerna som får mej att le ändå. kaffe maskinen är igång igen wieee! : )
-
på engelska lektionen jobbar vi med pop historien. sofia rablar upp massa goingar som bob dylan, led zeppelin, the clash, the beatels, the beach boys, alice cooper. Vi får ett papper med led zeppelin-stairway to heaven.
-har någon hört denna?
tyst i klassrummet.
jag känner mej störd, det är ju förfan mina favoriter! det bästa med musik, glädjen själv. men jag är tyst och lådsas som ingen ting, det är nog bäst så.
-
jag plinkar på gitarren och öppnar fönstret, jag hoppas dom som går förbi blir lite glada även om det inte låter asfint bara fint. Ellen mår bra nu.

glajjor 

liten klattunge som bor på viktorrydbergsgatan 44 : )

Kommentarer
Postat av: Evelina

TÖNTTÖNTTÖNTTÖNT!!! SERIÖST!!! SJUKT FÅNIGT! MES!!!!! :D hehehe.

2010-09-09 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0