devil Hans

när man har nya skor och en väska tyngre än mej är det ganska jobbigt. ännu jobbigare blir det när man går från junedal till ikea. fast ja ganska värt ändå, ikea är as mysigt! jag skulle kunna bo där, billig god mat, tusen sängar och roliga vagnar samt stolar man kan svischa runt på.wiieeeo.
-
det var en kille som hade samma tröja som jag på ikea, jag gömde mej snabbt bakom ida. det skulle nog vara mer pinsamt för honom än för mej men det kändes ändå lite fel. jag är nog lite manlig då.
-
BAJSBAJSBAJS JAG FASTTAR INTE YOUTUBE SKITEN!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vafan!!!! Världens raggnings chans. 'Snygg tröja'. Kan bara sluta bra. SABBA INTE SÅNNA CHANSER!!!! /The love guru Evelina

2010-09-08 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0