you're full of horseshit

satans vad jobbig min prao är! dom sista två timmarna var outhärdliga jag var så trött att jag knappt orkade lyfta på benen.
på bussen hem lyckades ja ta en ledig stol mittemot en gammal klasskompis, det var lite konstigt att vi båda tittade åt ett annat håll, fipplade med mobilen och lådsades som det regnade.
busschufören visslade glatt men melodilöst till per gesle-här kommer alla känslorna på en och samma gång.
fint!
jag var så sjukt trött att jag sprang det snabbaste jag kunde från bussen ända hem bara för att dö i hallen.
-
THE DRUMS SPELAR I SVERIGE!
jag måste gå verkligen måste! annars kommer mitt liv vara ofulständigt. åh detta gjorde min dag!! livet är värt att leva.
att connor(till höger)är det finaste på jorden går inte att förneka.
han sköter the banging.

Kommentarer
Postat av: Ida

hahah vem satt du jämte?

2010-09-27 @ 21:40:18
URL: http://idaagustaffson.blogg.se/
Postat av: Ida

VI GÅR PÅ DOM!

2010-09-27 @ 21:41:40
URL: http://idaagustaffson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0