var det en korvkö eller en korvlöööööööööööö??

en onsdag.
morgonen startar sådär, vaknar av Idas gammla ringklocka(nivet ensåndär riktig med två plingor) och tror att hus rasar över mej.  sen får jag inte ut balsamet eller så glömmde jag shampo, jag vet inte riktigt jag var så trött att jag inte hade världens koll iallafall så var håret äckligt när jag kom ur duschen. vilket jävla pain! sen blire skoljoggen och det blev typ gå spring 3 varv ganska kasst. men sen efter helvetes morgonen vände dagen. jag cycklade hem och åt och duschade så sen kom jag ner till engelskan mätt och ren, glad med. och på SOn satt vi kvar och jobbade med vårat arbete, göran frågade hela tiden om vi inte var klara snart? rätt gött.
-
väl hemma hoppar jag i cookiepants och äter pizza. fulkornspizza faktiskt, första förendringen på alla år alla onsdagar, oj jag måste ha ätit den samma pizza säkert 5000 ggr. och jag överdriver inte!
-
och tänka sej jag är nu med i vinnanågotikonsumpåkristinedal klubben! Jag har faktiskt vunnit en nutella juice press, gryyyyymt.
-
slänger in en klassisk video som alltid kommer vara lika rolig.
detta är mitt 100:e inlägg. true story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0