popedipopcorn

nu blir det prao på coop forum i 2 veckor, ganska skönt sådär.
-
jag bjuder hem Ida på middag och det blir risotto, kött och rödvinsås. mums! min pappa gör den godaste risotton. vi bakar äppelkaka med, gott. sen tittar vi på slutdebatten och känner oss insatta, dendär maria wetterstrand är ju ascool. sen ligger vi i min säng och snackar tills klockan börjar närma sej 1 då följer jag Ida hem i pyjamas och pallar jätte röda äpplen.
-
idag är planen
* cykla till company
*secondhand shoppa
*bio
det har slutat regna nu så det blir toppen : )

Kommentarer
Postat av: Idaa

fan vi skulle ju sekondhand shoppat :O de glömde jag :(

2010-09-18 @ 16:56:37
URL: http://idaagustaffson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0