emil är gaaaalen!

sista prao dagen idag, fick sluta tidigare oså. jag fick desutom ett present kort på 200 kroner och en påse full med godis. jag har varit en extraordinär prao elev. : D
-
i väntan på bussen kommer det ett gäng killar som av någon anledning ställer sej precis bredvid mej när det finns tusen ställen att ställa sej på! så där obekvämt nära.
fast dom var rätt coola.
- ey, vi borde starta ett band!
- jaa! och så sjunger emil, för han är så galen
-ahhh!! och så börjar vi med att spela såhär lugn musik och så kommer emil och bara AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
-jaa hahahhah!!
-
-asso vi borde slå ner någon på scen.
-ah, och så kommer emil och man tror han ska ta fram en batong men så bara drar han fram ett såhäääääääääääär stort svärd!! hööhöhöhö

Kommentarer
Postat av: ida

hahahah! där skulle jag vart med! :o

asså jag fick INGET på min prao :O är inte de rätt dålig stil....?

2010-10-01 @ 21:46:05
URL: http://idaagustaffson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0