sola och bada äta sexig grek... eller två.

idag vaknar jag på soffan eftersom en atackspindel försökte äta upp mej igår :( har nu tvingat min pappa att noggrant söka igenom mitt rum men han kan inte hitta den. lite oroväckande.
-
men efter att jag gått en stund på stan med mor min och köpt en klänning(som om jag inte har tillräckligt med klänningar) och ett par flippflopps träffar jag finaste amanda. vi bakar rabarberpaj och tar en lång lång hundpromenad som slutar med att vi käkar glass på stan.
-
imorgon blir det GREKLAND, TJOHOO!! :D jag ska bo i ett gulligt hus på ön corfu nära havet och med pool. Det ska bli sjukt skönt. taggelitagg!
-
ha så kul i bajssverige blekfisar B-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, attackspindlar fååårlajjjjf!!

Trodde det stog "Vaknade som en attack spindel" först. Jag baa: NOOOOOO, inte ellen!!

Aja.

Hoppas du har det bäst i grekland min lilla attackspindel <3

2010-06-23 @ 21:27:16
Postat av: Anonym

Oj, den var från mig,.... evelina alltså. :D

2010-06-23 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0