bella: i know what you are. edward:say it. bella: gay

jag har tagit mej tid och tittat på new moon nu och jag säger bara en sak F A N VAD DÅLIG!! shit asso hur kan alla vara så besatta av denna skiten? okej jag är mest arg eftersom jag också vill tycka om det, jag vill också vara i twilight hysterik jag försöker verkligen. tittade på första filmen några ggr och försökte tycke om den men när jag såg den andra var det ju en skam! skit dåliga skådespelare och vad förbannad man blir när edward går ut i solen och börjar glittra, whats up whit that?? det är ju meningen att han ska börja brinna eller något. och edward är sjukt irriterande, jag önskar att han dog så att hon kan gilla jakob.

Kommentarer
Postat av: Matilda Petersson

i den senaste filmen så när jake ska förklara sin kärlek för bella så satt jag och min kompis och skrattade åt hans näs borrar, deras minner är för roliga;)

fin blogg du har ! :)

2010-08-02 @ 00:29:17
URL: http://tiillddiiee.bloggplatsen.se
Postat av: E.

haha, jag känner att jag måste se den också bara för att. tack! :D

2010-08-02 @ 13:21:19
URL: http://occasion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0