i wanna be somebody

det var en vecka och 3 dagar sen jag uppdaterade... aj aj aj
-
fast jag kom ju precis hem från greece, helt underbart! vi bodde i en liten by som hette agios stefanos i ett hus med 4 sovrum, 4 badrum och kök med fin trädgård och pool. nära till havet och massa små tavernor som låg med fin utsikt. grekerna gör den godaste maten i världen jag har säkert gått upp 5 kilo efter denna veckan. med solkysst kropp är jag fri från smink och tjocka kläder.
-
-
igår bakde jag den största, chokladigaste tårta jag någonsin bakat med tusen jordgubbar på. så jag behövde hjälp med att äta upp den, evelina hjälper gärna till. vi ät så mycket vi orkade och ändå kom vi inte halvvägs. vilken skam! vi tittade på Chicago, mycket bra film. jag fick denna otroligt vackra MÅLNING av bästa evelina. jag önskar att jag hade ett afro!
Kings Of Leon – Be Somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0