down under

måndag igen, skål för det.
-
ganska jobbig dag, klockan 11 slutade svenskan och 10 över 2 börjar spanskan. jag är ju så sjukt förkyld så jag är lite i min egna värd i min egna bubbla där allt bara studsar bort, jag svävar fram i korridorerna.
-
jag försökte locka mitt hår med min nya locktång, det gick sådär. men övning ger färdighet, hoppas jag.
-
nu är jag nyduschad och nerkrypen under supertäcket och tänker se men who stare at goats, hehe.
Jag försökte göra en mittbena, jag ångrar mej.
-
min kamera bajsar rätt mycket så det blir inga bilder men det får bli youtube för hela slanten.
ganska underhållande det med.
-
WTF? nu vill det inte bäddas in ju. så ingen youtube heller.
They Might Be Giants – Istanbul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0