bajs.

ja, du måste läsa den långa texten utan bilder! mohahahahah
-
4/9 superfödelsedag! vaknar klockan 7 och är ashungrig, men måste vänta på sången. ÄNTLIGEN vid halv 9 sådär kommer familjen in med tusen  paket och en sockerbulle, awesome. jag har fått mycket smått och gott så orkar inte skriva upp det men mina favoriter måste vara :converse, kokbok, muminpenna, armband och mycket mer som är asgöttt och värkligen förtjänar att vara med i bloggen! men inte idag. Sen ängnar jag min dag åt starsky and hutch, tekken och sole calibur med jakob och evelina. jag ägde dom! senare på kvällen bjuder jag tans på gazpacho och lasagne. jag fick en dödshård låda med det mästa i tacktacktack :) vi har en gammal hederlig tekken turninering precis som back in the days.
-
5/9 japp, jag fick pengar av mormor och bestämde mej att dra med evelina på en shopping tur till a6, vi tänkte åka förbi bibblan för att låna musik och spel men det han stänga. Det hela resulterade i en ramones t-shirt på hms barnavdeling,hehe. en vinröd skjorta och ett par nördglasögon. jag måste ju passa in bland er nördar, heluuuu. kommer hem rikare i kläder och tittar på film, vampire sucks och the last unicorn. vampire sucks var asrolig! som bara en människa med humor kan förstå. sen blev det the last unicorn som är den bästa filmen någonsin den är bäst som häst! jag kan tillochmed säga att det är min favorit film :O vacker som få.
America – The Last Unicorn

Kommentarer
Postat av: Evelina

asnajs helg, tack pellen <3<3

OFTA DU HITTADE LÅTEN!!!?? Jag sitter här i skolan och lyssnar på den. Hade glömt att vi hade sovmorgon.. hehe. THE LAST UNICORN!!!!!

Karro sitter jämte.



K: Heeeeej elleeeeiiin. Mysig låt men evelina säger att filmen är tråkiiig

2010-09-06 @ 08:19:31
Postat av: Anonym

56+6NEJ!!! JAG ÄLSKAR DEN!!!!! You know I

2010-09-06 @ 08:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0