Solan

helluuu :) har haft en toppendag! en väldigt mysig dag faktiskt med oplattat hår och pappas stora myströja, mys indeed.
-
jag står och lagar äcklig mat när det ringer på dörren. Sekunder senare kommer karl springande med ett JÄTTE stort paket inlindat i tidningspapper och en lapp från Ida.
OCH HERRE MIN FAN!(evelina förlåt att jag använder ditt uttryck) DET VAR DET JA DET BÄSTA PAKETET MAN KAN NÅGONSIN FÖRESTÄLLA SEJ. åh shit jag blir så rörd av att du känner mej så bra, du lyckades blanda min ashårda döskalle sida med min kärlek till enhörningar. mitt i prick, headshot. Tacktacktak! jag är duktig på namn, det är som ett sjätte sinne jag bara ser det framför mej. och direkt såg jag att min enhörning heter Solan.
det påminner lite om affischerna på min vägg.
America – The Last Unicorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0