kanelbullensdag.

första skoldagen på länge var helt okej, skönt att vara tillbaka på något sätt.
jag tycker teknik är roligt. fast dales huvud ser ut som ett kinderägg och fast erik förnekar mej och fast våran åkattraktion funkar lika bra som bajs.
-
min ena högtalare har slutat fungera så jag åkte till media markt för att reklamera. oj vilken service! mannen bakom disken frågade vad det var för fel och tittade på kvittot sen gick han och hämtade en ny. Jag som trodde att jag skulle klara mej utan musik i flera veckor, dagen är räddad!
-
kanelbullensdag! hörde att det delades ut gratis bullar på ED? orättvist. men min fina mamma bakade goda himmel bullar så nu äter jag en stor kanelbulle och dricker mjölk.
-
laddar med håkan hellström en månad kvar till konsert, fint. :)
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0