kommer jag någonsin hitta den där perfekta thailänska Buddhan?

jaaaaa... ska man sammanfatta det senaste.
*några dagar i nackebo(kommer hem med värk i hela kroppen efter ha ridit häst)
*några dagar i dannäs mest målande och fiskande, tjänade lite pengar
*några dagar i klämmerstorp med en fin en som heter ida, träffar fina mäniskor med lockar, har en dålig dag.
*några dagar i nackebo, skräckfilm
*en svensk upplevelse ullared för försa gången, duckade för alla kameror
-
designat om mitt rum så jag har lite mer plats och ett stort skrivbord så mitt nördår startar bra.
-
imorgon ska jag bli blond igen, FAN vad jag kommer sakna min missfärgade brandgula färg!  jag har fått en sorglig förälskelse i den, men jag vill inte döda mitt hår heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0