you know what i mean

jag har varit i nackebo över helgen. väldigt mysigt! jag är nog mer där än hemma hehe.
vi tältade iallafall på andra sidan sjön i en spöklig skog där det låg ett gammalt älg skelett... så om inte det var läskigt nog åkte vi dit mitt i natten och vi såg ingenting, hitadde knappt tältet. men väl inne i tältet var vi trygga drack varm choklad och hade det trevligt. tills vi börjar höra något gå runt tältet och grymta, direkt visste jag att det var ett vildsvin. och vildsvin är riktigt stora! den gick runt och luktade på tältet och grymtade. fy fan vad rädd jag var jag trodde vi skulle dö där i tältet. ida trodde att det var lasse som jävlades med oss men hur skulle han kommit dit vi var ju på andra sidan sjön. men det visade sej visst att det var elin och lasse. men jag kunde ändå inte sova på hela natten.
-
fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0