Att träffa dej igen skulle vara läskigare än att ta livmoderhalscancer sprutan.

om en kvart är det fredag, skoldag. jag har laggt undan alla mina grejer tänt tusen ljus puffat kuddarna och laggt mej i sängen med mina röda dagbok(som heter earnst föresten)och lyssnar på finaste johnossi. jag har borstat mitt hår lent lagt fram kläder i en hög och lagt fram min blåa ring bredvid min J.D pin, förbered. allt är perfekt förutom att jag brände fingret på ljuset när jag eldade upp mitt rum, det svider.
-
jag vet inte riktigt hur jag känner för första skoldagen, jag peppar att bli en nia! haha låter ascoolt ju. och på något sätt skönt att komma tillbaka i sina rutiner igen. men samtidigt otroligt jobbigt tänkande, bestämande och självdisciplin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0